Služba graditeljstva, prostornog uređenja, gospodarstva, obnove i razvitka

Dužnosti i nadležnosti:

  1. planiranje, izgradnju i uređenje zemljišta za izgradnju;
  2. pripremu, provedbu i primjenu prostornog plana općine;
  3. izradu urbanističko — planske dokumentacije kojom se utvrđuju uvjeti i način za
    plansko korištenje prostora, izgradnju naselja i objekata od važnosti za općinu, zaštitu
    i unapređenje okoliša, određuje tijela za njihovu provedbu i utvrđuje urbanističko-
    građevinske mjere za zaštitu stanovništva i materijalnih dobara od elementarnih
    nepogoda i ratnih djelovanja;
  4. izdavanje urbanističkih suglasnosti, odobrenja za izgradnju i odobrenja za uporabu;
  5. građevine i građevinskih radova;
  6. zaštitu prirodnog okoliša i koordinaciju aktivnosti na istraživanju, planiranju,
    financiranju i praćenju stanja i obnovu ratom uništenog graditeljskog nasljeđa na
    području općine;
  7. koncipiranje programa znanstveno istraživačkog rada od važnosti za prostorni i
    društveni razvitak u skladu sa strategijom razvitka Federacije , Kantona i Općine;
  8. pripremanje nacrta propisa o korištenju zemljišta uključujući zoniranje;
  9. planiranje
  10. programiranje;
  11. projektiranje, korištenje i zaštitu prostora;
  12. izradu prostorno-planske i urbanističko- tehničke dokumentacije, osim poslova koji su
    zakonom stavljeni u nadležnosti federacije i kantona;
  13. komasaciju zemljišta i premjeravanje zemljišta za posebne potrebe;
  14. osiguravanje provedbenog i stručnog praćenja obnove i razvitka , gospodarskih i
    objekata društvenog standarda;
  15. pripremanje dokumentacijske osnove iz oblasti obnove i razvitka, infrastrukture i
    objekata društvenog standarda;
  16. koordinaciju rada s kantonalnim tijelima uprave u oblasti obnove i razvitka;
  17. suradnja s vladinim i nevladinim humanitarnim organizacijama u oblasti obnove i
    razvitka;
  18. praćenje i usmjeravanje financiranja idejnih rješenja i projekata iz oblasti obnove i
    povratka;
  19. praćenje proizvodnje i poduzimanje odgovarajućih mjera u industriji, energetici i
    rudarstvu na području općine;
  20. praćenje korištenja prirodnih bogatstava u skladu s propisom Federacije i Kantona;
  21. rješavanje u upravnim stvarima u okviru svoje nadležnosti, te vođenje propisane
    službene evidencije izdavanje uvjerenja o činjenicama na temelju službenih
    evidencija;
  22. izrada, provedba i praćenje programa iz strateškog plana; e organizacija, unapređenje,
    izrada i praćenje istraživačkih projekata u oblasti gospodarstva;
  23. utvrđivanje politike razvitka turizma i korištenja turističkih resursa;
  24. koordiniranje u oblasti izvršavanja komunalnih usluga;
  25. uređenja lokalnog prometa;
  26. registriranje i usklađivanje linija te redova vožnje na lokalnoj razini;
  27. izradu prometne osnove općine u skladu s prometnom osnovom Kantona;
  28. izradu analizu o sigurnosti prometa na području općine;
  29. priprema propisa u okviru cjelokupne gospodarske politike, te podsticanje
    gospodarskog i društvenog razvoja općine;
  30. vrši druge poslove iz svoje nadležnosti sukladno zakonu.

Rukovoditelj organa državne službe- pomoćnik Općinskog načelnika u Službi za
graditeljstvo, prostorno uređenje, gospodarstvo, obnovu i razvitak

  1. izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata i s tim u svezi utvrđivanja i
    poduzimanje mjera u oblasti graditeljstva- urbanizma;
  2. informiranje nadležnih organa o stanju i problemima iz oblasti graditeljstva-
    urbanizma;
  3. izrada urbanističko-planske dokumentacije kojom se utvrđuju uvjeti i način za
    plansko korištenje, izgradnju naselja i objekata od važnosti za Općinu;
  4. utvrđuju urbanističko-građevinske mjere zaštite pučanstva i materijalnih dobara od
    elementarnih nepogoda i ratnih djelovanja;
  5. istraživanje, planiranje i praćenje stanja u obnovi ratom uništenog graditeljskog
    naslijeđa na području Općine;
  6. praćenje i proučavanje stanja i pojave u oblasti graditeljstva-urbanizma na temelju
    prikupljenih podataka i podataka u suradnji s drugim organima i pravnim osobama i
    obrađivanje tih podataka s prijedlogom mjera za rješavanje utvrđenih problema;
  7. uspostavljanje, izradu, vođenje i održavanje evidencije u oblasti graditeljstva-
    urbanizma;
  8. praćenje i istraživanje promjena i pojava u oblasti graditeljstva-urbanizma;
  9. izdavanje odobrenja za gradnju i odobrenja za uporabu građevine i radova od važnosti
    za Općinu;
  10. informiranje nadležnih o stanju i problemima iz oblasti prostornog uređenja;
  11. planiranje, izgradnju i uređenje zemljišta na općinskoj razini;
  12. pripremu, provedbu i primjenu prostornog plana Općine;
  13. suradnju u izgradnji urbanističko-planske dokumentacijom kojom se utvrđuju uvjeti i
    način za plansko korištenje prostora;
  14. izdavanje urbanističkih suglasnosti;
  15. zaštita prirodne okolice i koordinaciju aktivnosti na istraživanju, planiranju i praćenju
    stanja i kontrole okolice;
  16. koncipiranje programa znanstvenoistraživačkog rada od važnosti za prostorni i
    društveni razvitak u skladu sa strategijom razvitka općine;
  17. suradnja u pripremanju nacrta propisa o korištenju lokalnog zemljišta uključujući
    zoniranje;
  18. planiranje, programiranje, projektiranje, korištenje i zaštita prostora;
  19. izradu prostorno-planske dokumentacije i urbanističko-tehničke dokumentacije, osim
    poslova koji su zakonom stavljeni u nadležnost viših nivoa vlasti;
  20. uspostavljanje, izradu, vođenje i održavanje evidencija u oblasti prostornog uređenja;
  21. pripremanje dokumentacijske osnove iz oblasti obnove i razvitka gospodarskih
    objekata, objekata društvenog standarda, infrastrukturnih objekata i privatnih
    objekata;
  22. prikupljanje i pripremanje dokumentacije o ratnim štetama na objektima;
  23. osigurava pravodobno i stručno praćenje obnove i razvitka;
  24. praćenje propisa iz oblasti povratka i obnove;
  25. izrada ad hoc analiza;
  26. izrada analiza o ulaganjima;
  27. izrada analiza o kretanju radne snage;
  28. izrada analiza iz oblasti poljoprivrede, turizma, vodoprivrede, ugostiteljstva i uslužnih
    djelatnosti;
  29. uređenje lokalnog prometa;
  30. vrši i druge poslove u nadležnosti službe u koordinaciji s ostalim pomoćnicima i
    načelnikom općine.

Viši samostalni referent za graditeljstvo, prostorno uređenje, obnovu i razvitak

  1. informiranje nadležnih organa o stanju i problemima iz oblasti graditeljstva-
    urbanizma;
  2. istraživanje, planiranje i praćenje stanja u obnovi ratom uništenog graditeljskog
    naslijeđa na području Općine;
  3. praćenje i proučavanje stanja i pojave u oblasti graditeljstva-urbanizma na temelju
    prikupljenih podataka i podataka u suradnji s drugim organima i pravnim osobama i
    obrađivanje tih podataka s prijedlogom mjera za rješavanje utvrđenih problema;
  4. uspostavljanje, izradu, vođenje i održavanje evidencije u oblasti graditeljstva-
    urbanizma
  5. praćenje i istraživanje promjena i pojava u oblasti graditeljstva-urbanizma;
  6. izdavanje odobrenja za gradnju i odobrenja za uporabu građevine i radova od važnosti
    za Općinu;
  7. informiranje nadležnih o stanju i problemima iz oblasti prostornog uređenja;
  8. planiranje, izgradnju i uređenje zemljišta na općinskoj razini;
  9. pripremu, provedbu i primjenu prostornog plana Općine;
  10. suradnju u izgradnji urbanističko-planske dokumentacijom kojom se utvrđuju uvjeti i
    način za plansko korištenje prostora;
  11. izdavanje urbanističkih suglasnosti;
  12. zaštita prirodne okolice i koordinaciju aktivnosti na istraživanju, planiranju i praćenju
    stanja i kontrole okolice;
  13. koncipiranje programa znanstvenoistraživačkog rada od važnosti za prostorni i
    društveni razvitak u skladu sa strategijom razvitka općine;
  14. suradnja u pripremanju nacrta propisa o korištenju lokalnog zemljišta uključujući
    zoniranje;
  15. planiranje, programiranje, projektiranje, korištenje i zaštita prostora;
  16. izradu prostorno-planske dokumentacije i urbanističko-tehničke dokumentacije, osim
    poslova koji su zakonom stavljeni u nadležnost viših nivoa vlasti;
  17. uspostavljanje, izradu, vođenje i održavanje evidencija u oblasti prostornog uređenja;
  18. pripremanje dokumentacijske osnove iz oblasti obnove i razvitka gospodarskih
    objekata, objekata društvenog standarda infrastrukturnih objekata i privatnih objekata;
  19. prikupljanje i pripremanje dokumentacije o ratnim štetama na objektima;
  20. osigurava pravodobno i stručno praćenje obnove i razvitka;
  21. praćenje propisa iz oblasti povratka i obnove;
  22. uređenje lokalnog prometa;
  23. vrši i druge poslove koje mu odredi rukovoditelj služne.

Referent za gospodarstvo i poslove statistike cijena

  1. rješavanje jednostavnih upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku iz oblasti
    samostalnog privređivanja;
  2. izrada pojedinačnih akata koji se odnose na izdavanje odobrenja i suglasnosti iz
    oblasti samostalnog privređivanja;
  3. vođenje službenih evidencija i izdavanje odgovarajućih uvjerenja o činjenicama iz
    službene evidencije;
  4. praćenje propisa iz oblasti statistike cijena
  5. vođenje službenih evidencija od važnosti za statistiku
  6. vrši i druge poslove koje mu odredi rukovoditelj službe.

Prilog

Česta pitanja

Pripremili smo odgovore na najčešća pitanja koja nam postavljate.
Pogledaj